Termeni și condiții

I. Dispoziții generale

1. Prezentele condiții generale de vânzare (denumite în continuare „condiții comerciale”) sunt emise în conformitate cu § 1751 și următoarele din Legea nr. 89/2012 Sb., Codul civil (denumit în continuare „Codul civil”).

Date de contact și denumirea
DESTORE s.r.o.
Chelčického 686
533 51 Pardubice
Cod de identificare (IČ): 03504042
Cod fiscal (NIP): CZ03504042, Plătitor de TVA

Punct de lucru:
Aboutbag.ro
Horní Branná 147
51236
Horní Branná

Telefon: 723 046 409
Email: aboutbag.cz@gmail.com


Detalii bancare pentru plăți în lei (RON) către Republica Cehă:
Banca: Revolut Bank UAB
Număr de cont: 
IBAN:  
LT56 3250 0151 5385 1512
SWIFT/BIC: REVOLT21

Denumirea site-ului:
www.aboutbag.ro (denumit în continuare „vânzătorul”)

2. Prezentele condiții comerciale reglementează drepturile și obligațiile reciproce ale vânzătorului și ale persoanei fizice care încheie un contract de vânzare-cumpărare în afara activității sale comerciale, în calitate de consumator, sau în cadrul activității sale comerciale (denumită în continuare „cumpărătorul”), prin intermediul interfeței web situate pe pagina de internet disponibilă la adresa www.aboutbag.ro (denumită în continuare „magazin online”).

3. Dispozițiile din condițiile comerciale constituie parte integrantă a contractului de vânzare-cumpărare. Clauzele derogatorii din contractul de vânzare-cumpărare au prioritate față de dispozițiile acestor condiții comerciale.

4. Prezentele condiții comerciale și contractul de vânzare-cumpărare se încheie în limba română.

II. Informații despre marfă și prețuri

1. Informațiile privind marfa, inclusiv indicarea prețurilor individuale și a caracteristicilor principale ale fiecărui produs, sunt prezentate în cadrul fiecărui articol din catalogul magazinului online. Prețurile mărfii sunt afișate cu taxa pe valoarea adăugată inclusă, precum și cu toate taxele aferente și costurile de returnare, în cazul în care natura mărfii nu permite returnarea prin mijloace poștale obișnuite. Prețurile mărfii rămân valabile pe durata în care sunt afișate în magazinul online. Această dispoziție nu exclude încheierea unui contract de vânzare-cumpărare în condiții negociate individual.

2. Toată prezentarea mărfii inclusă în catalogul magazinului online are caracter informativ, iar vânzătorul nu este obligat să încheie un contract de vânzare-cumpărare cu privire la această marfă.

3. În magazinul online sunt publicate informații privind costurile asociate ambalării și livrării mărfii. Informațiile privind aceste costuri, prezentate în magazinul online, sunt valabile doar în cazurile în care marfa este livrată pe teritoriul României.

4. Eventualele reduceri din prețul de achiziție al mărfii nu pot fi cumulate, cu excepția cazului în care vânzătorul și cumpărătorul convin altfel.

III. Comanda și încheierea contractului de vânzare-cumpărare

1. Costurile suportate de cumpărător în legătură cu utilizarea mijloacelor de comunicare la distanță pentru încheierea contractului de vânzare-cumpărare (costuri de conectare la internet, costuri pentru apeluri telefonice) sunt suportate de către cumpărător. Aceste costuri nu diferă de tariful de bază.

2. Cumpărătorul efectuează comanda mărfii prin următoarele modalități:

  • prin intermediul contului său de client, în cazul în care a efectuat o înregistrare prealabilă în magazinul online,
  • prin completarea formularului de comandă fără înregistrare.

3. În momentul plasării comenzii, cumpărătorul selectează marfa, cantitatea dorită, modalitatea de plată și metoda de livrare.

4. Înainte de trimiterea comenzii, cumpărătorului i se oferă posibilitatea de a verifica și modifica datele introduse în comandă. Cumpărătorul trimite comanda vânzătorului prin apăsarea butonului „confirmă comanda”. Datele menționate în comandă sunt considerate corecte de către vânzător. O condiție pentru validitatea comenzii este completarea tuturor datelor obligatorii din formularul de comandă și confirmarea din partea cumpărătorului că a luat cunoștință de prezentele condiții comerciale.

5. Imediat după primirea comenzii, vânzătorul va trimite cumpărătorului o confirmare a primirii comenzii la adresa de e-mail furnizată de acesta în momentul plasării comenzii. Această confirmare este generată automat și nu constituie încheierea unui contract.La confirmare se atașează condițiile comerciale actuale ale vânzătorului. Contractul de vânzare-cumpărare se consideră încheiat abia după acceptarea comenzii de către vânzător. Notificarea privind acceptarea comenzii este transmisă la adresa de e-mail a cumpărătorului.Imediat după primirea comenzii, vânzătorul va trimite cumpărătorului o confirmare a primirii comenzii la adresa de e-mail furnizată în momentul plasării comenzii. Această confirmare este considerată drept încheierea contractului de vânzare-cumpărare.La confirmare se atașează condițiile comerciale actuale ale vânzătorului. Contractul de vânzare-cumpărare se consideră încheiat prin confirmarea comenzii de către vânzător, transmisă la adresa de e-mail a cumpărătorului.

6. În cazul în care vânzătorul nu poate îndeplini una dintre cerințele menționate în comandă, acesta va trimite cumpărătorului o ofertă modificată la adresa de e-mail furnizată. Oferta modificată este considerată o nouă propunere de contract de vânzare-cumpărare, iar contractul se consideră încheiat în momentul în care cumpărătorul confirmă acceptarea acestei oferte către vânzător, la adresa de e-mail indicată în prezentele condiții comerciale.

7. Toate comenzile acceptate de către vânzător sunt obligatorii. Cumpărătorul poate anula comanda până în momentul în care primește notificarea privind acceptarea comenzii din partea vânzătorului. Cumpărătorul poate anula comanda telefonic, la numărul de telefon sau la adresa de e-mail a vânzătorului menționate în prezentele condiții comerciale.

8. În cazul în care a intervenit o eroare tehnică evidentă din partea vânzătorului la afișarea prețului mărfii în magazinul online sau în timpul procesului de comandă, vânzătorul nu este obligat să livreze cumpărătorului marfa la acel preț evident eronat, nici în cazul în care cumpărătorului i-a fost trimisă o confirmare automată a primirii comenzii conform prezentelor condiții comerciale. Vânzătorul informează cumpărătorul cu privire la eroare fără întârziere nejustificată și îi trimite o ofertă modificată la adresa sa de e-mail. Oferta modificată este considerată o nouă propunere de contract de vânzare-cumpărare, iar contractul se consideră încheiat în cazul confirmării acceptării de către cumpărător, transmisă la adresa de e-mail a vânzătorului.

IV. Contul clientului

1. Pe baza înregistrării efectuate de către cumpărător în magazinul online, acesta poate accesa contul său de client. Din contul de client, cumpărătorul poate efectua comenzi de marfă. Cumpărătorul poate comanda marfă și fără înregistrare.

2. La înregistrarea contului de client și la efectuarea comenzii, cumpărătorul este obligat să furnizeze toate datele corecte și veridice. Datele introduse în contul de utilizator trebuie actualizate de către cumpărător ori de câte ori intervin modificări. Datele furnizate de cumpărător în contul de client și în cadrul comenzii sunt considerate corecte de către vânzător.

3. Accesul la contul de client este securizat prin nume de utilizator și parolă. Cumpărătorul este obligat să păstreze confidențialitatea informațiilor necesare pentru accesarea contului său de client. Vânzătorul nu este responsabil pentru eventualele utilizări abuzive ale contului de client de către terțe persoane.

4. Cumpărătorul nu este autorizat să permită utilizarea contului de client de către terțe persoane.

5. Vânzătorul poate anula contul de utilizator, în special în cazul în care cumpărătorul nu îl folosește pentru o perioadă mai lungă de timp sau în cazul în care încalcă obligațiile care decurg din contractul de vânzare-cumpărare și din prezentele condiții comerciale.

6. Cumpărătorul ia act de faptul că accesul la contul de utilizator poate să nu fie disponibil în mod continuu, în special din cauza necesității de întreținere a echipamentelor hardware și software ale vânzătorului sau ale terților.

V. Condiții de plată și livrarea mărfii

1. Prețul mărfii și eventualele costuri legate de livrarea acesteia conform contractului de vânzare-cumpărare pot fi achitate de către cumpărător prin următoarele modalități:

  • bezhotovostně převodem na bankovní účet prodávajícího 290056124/0300, vedený u ČSOB
  • dobírkou v hotovosti při předávní zboží,

2. Odată cu prețul de achiziție, cumpărătorul este obligat să achite vânzătorului costurile aferente ambalării și livrării mărfii, în cuantumul convenit. Dacă nu se prevede în mod expres altfel, prin prețul de achiziție se înțeleg și costurile legate de livrarea mărfii.

3. În cazul plății în numerar, prețul de achiziție este exigibil la momentul preluării mărfii. În cazul plății fără numerar, prețul de achiziție este exigibil în termen de 7 zile de la încheierea contractului de vânzare-cumpărare.

5. În cazul plății fără numerar, obligația cumpărătorului de a achita prețul de achiziție se consideră îndeplinită în momentul în care suma corespunzătoare este creditată în contul bancar al vânzătorului.

6. Vânzătorul nu solicită cumpărătorului plata în avans a unui avans sau a unei plăți similare. Achitarea prețului de achiziție înainte de expedierea mărfii nu este considerată un avans.

7. Conform legii privind evidența veniturilor, vânzătorul este obligat să emită o chitanță pentru cumpărător. De asemenea, este obligat să înregistreze venitul încasat la autoritatea fiscală online, iar în caz de defecțiune tehnică, cel târziu în termen de 48 de ore.

8. Marfa este livrată cumpărătorului:

  • la adresa indicată de cumpărător în comandă.

9. Alegerea modului de livrare se efectuează în timpul procesului de comandă a mărfii.

10. Costurile de livrare a mărfii, în funcție de metoda de expediere și de preluare, sunt indicate în comanda cumpărătorului și în confirmarea comenzii de către vânzător. În cazul în care metoda de transport este convenită pe baza unei cereri speciale din partea cumpărătorului, acesta își asumă riscul și eventualele costuri suplimentare asociate cu această metodă de transport.

11. În cazul în care, conform contractului de vânzare-cumpărare, vânzătorul este obligat să livreze marfa la adresa indicată de cumpărător în comandă, cumpărătorul este obligat să o preia la livrare. Dacă, din motive imputabile cumpărătorului, este necesară livrarea repetată sau printr-o metodă diferită de cea indicată în comandă, cumpărătorul este obligat să suporte costurile aferente livrării repetate, respectiv costurile asociate metodei alternative de livrare.

12. La preluarea mărfii de la transportator, cumpărătorul este obligat să verifice integritatea ambalajului și, în cazul constatării oricărei defecțiuni, să informeze imediat transportatorul. În cazul constatării unei deteriorări a ambalajului care indică o posibilă deschidere neautorizată a coletului, cumpărătorul nu este obligat să preia coletul de la transportator.

13. Vânzătorul va emite cumpărătorului un document fiscal – factura. Documentul fiscal este atașat mărfii livrate.

14. Cumpărătorul dobândește dreptul de proprietate asupra mărfii prin achitarea integrală a prețului de achiziție, inclusiv a costurilor de livrare, dar nu mai devreme decât în momentul preluării mărfii. Răspunderea pentru deteriorarea accidentală, distrugerea sau pierderea mărfii trece asupra cumpărătorului în momentul preluării sau în momentul în care acesta era obligat să o preia, dar nu a făcut-o, contrar contractului de vânzare-cumpărare.

VI. Retragerea din contract

1. Cumpărătorul care a încheiat contractul de vânzare-cumpărare în afara activității sale comerciale, în calitate de consumator, are dreptul de a se retrage din contractul de vânzare-cumpărare.

2. Termenul pentru retragerea din contract este de 14 zile:

  • din ziua preluării mărfii,
  • din ziua preluării ultimei livrări de marfă, în cazul în care obiectul contractului îl constituie mai multe tipuri de marfă sau livrarea în mai multe părți,
  • din ziua preluării primei livrări de marfă, în cazul în care obiectul contractului îl constituie livrarea periodică și repetată de marfă.

3. Cumpărătorul nu poate, printre altele, să se retragă din contractul de vânzare-cumpărare:

  • prestarea de servicii, în cazul în care acestea au fost îndeplinite cu acordul expres prealabil al cumpărătorului înainte de expirarea termenului de retragere din contract, iar vânzătorul a informat cumpărătorul, înainte de încheierea contractului, că în acest caz nu va avea dreptul de a se retrage din contract,
  • privind livrarea de bunuri sau prestarea de servicii al căror preț depinde de fluctuațiile pieței financiare care nu pot fi controlate de către vânzător și care pot avea loc în perioada de retragere din contract,
  • privind livrarea băuturilor alcoolice care pot fi livrate după treizeci de zile și al căror preț depinde de fluctuațiile pieței financiare care nu pot fi controlate de către vânzător,
  • privind livrarea de bunuri care au fost personalizate conform cerințelor cumpărătorului sau destinate în mod specific acestuia,
  • privind livrarea de bunuri care sunt perisabile sau care, după livrare, au fost amestecate în mod ireversibil cu alte bunuri,
  • privind livrarea de bunuri ambalate, care au fost desfăcute de către cumpărător și care, din motive de igienă, nu mai pot fi returnate,
  • privind livrarea de înregistrări audio sau video ori de programe informatice, în cazul în care cumpărătorul a deteriorat ambalajul original,
  • privind livrarea de ziare, publicații periodice sau reviste,
  • privind furnizarea de conținut digital care nu este livrat pe un suport material și care a fost furnizat cu consimțământul expres prealabil al cumpărătorului înainte de expirarea perioadei de retragere, iar vânzătorul l-a informat, înainte de încheierea contractului, că în acest caz nu va avea dreptul de a se retrage din contract,
  • în alte cazuri prevăzute la articolul § 1837 din Codul civil.

4. Pentru respectarea termenului de retragere din contract, cumpărătorul trebuie să transmită declarația de retragere în cadrul perioadei de retragere stabilite.

5. Pentru retragerea din contractul de vânzare, cumpărătorul poate utiliza formularul tip de retragere furnizat de vânzător. Declarația de retragere din contractul de vânzare va fi transmisă de cumpărător la adresa de e-mail sau la adresa poștală a vânzătorului, menționată în acești termeni și condiții comerciale. Vânzătorul va confirma fără întârziere primirea formularului către cumpărător.

6. Cumpărătorul care s-a retras din contract este obligat să returneze vânzătorului bunurile în termen de 14 zile de la retragerea din contract. Cumpărătorul suportă costurile aferente returnării bunurilor vânzătorului, inclusiv în cazul în care bunurile nu pot fi returnate prin mijloace poștale obișnuite din cauza naturii lor.

7. În cazul în care cumpărătorul se retrage din contract, vânzătorul îi va returna fără întârziere, cel târziu în termen de 14 zile de la retragerea din contract, toate sumele de bani primite, inclusiv costurile de livrare, prin aceeași metodă de plată. Vânzătorul va returna sumele primite printr-o altă metodă doar dacă cumpărătorul este de acord și dacă acest lucru nu implică costuri suplimentare pentru acesta.

8. În cazul în care cumpărătorul a ales un alt mod de livrare decât cel mai ieftin oferit de vânzător, vânzătorul va rambursa cumpărătorului costurile de livrare doar în limita valorii corespunzătoare celui mai ieftin mod de livrare oferit.

9. În cazul în care cumpărătorul se retrage din contractul de vânzare, vânzătorul nu este obligat să returneze sumele primite înainte ca cumpărătorul să îi predea bunurile sau să dovedească faptul că le-a expediat către vânzător.

10. Cumpărătorul trebuie să returneze bunurile vânzătorului în stare intactă, neutilizată și curată și, dacă este posibil, în ambalajul original. Vânzătorul are dreptul să compenseze unilateral orice pretenție privind despăgubirea pentru daunele aduse bunurilor cu pretenția cumpărătorului privind rambursarea prețului de achiziție.

11. Vânzătorul are dreptul să se retragă din contractul de vânzare în cazul epuizării stocurilor, indisponibilității produsului sau dacă producătorul, importatorul ori furnizorul a întrerupt producția sau importul produsului. Vânzătorul va informa fără întârziere cumpărătorul prin adresa de e-mail indicată în comandă și va returna, în termen de 14 zile de la notificarea privind retragerea din contractul de vânzare, toate sumele de bani primite, inclusiv costurile de livrare, prin aceeași metodă de plată sau prin metoda indicată de cumpărător.

VII. Drepturi în cazul executării neconforme

1. Vânzătorul răspunde față de cumpărător pentru faptul că bunurile nu prezintă defecte la momentul preluării. În special, vânzătorul garantează cumpărătorului că, la momentul în care acesta a preluat bunurile:

  • are bunurile caracteristicile convenite de părți, iar în lipsa unei convenții, are caracteristicile descrise de vânzător sau de producător ori pe care cumpărătorul le-a așteptat având în vedere natura bunurilor și publicitatea realizată de aceștia,
  • bunurile sunt adecvate scopului indicat de vânzător pentru utilizarea lor sau scopului pentru care bunuri de același tip sunt utilizate în mod obișnuit, bunurile corespund calitativ sau ca execuție modelului sau mostrei convenite, dacă calitatea sau execuția au fost stabilite conform modelului sau mostrei convenite,
  • bunurile sunt în cantitatea, dimensiunea sau greutatea corespunzătoare,
  • bunurile respectă cerințele prevăzute de dispozițiile legale.

2. Dacă un defect se manifestă în termen de șase luni de la preluarea bunurilor de către cumpărător, se consideră bunurile au fost deja defecte la momentul preluării. Cumpărătorul are dreptul invoce un defect care apare la bunurile de consum în termen de douăzeci și patru de luni de la preluare. Această dispoziție nu se aplică bunurilor vândute la un preț redus din cauza unui defect pentru care s-a convenit reducerea de preț, uzurii bunurilor cauzate de utilizarea lor obișnuită, bunurilor folosite care prezintă defecte corespunzătoare gradului de utilizare sau uzură existent la momentul preluării de către cumpărător, sau dacă acest lucru rezultă din natura bunurilor.

3. În cazul apariției unui defect, cumpărătorul poate înainta o reclamație vânzătorului și poate solicita:

  • înlocuirea cu bunuri noi,
  • repararea bunurilor,
  • o reducere rezonabilă din prețul de achiziție,
  • rezilierea contractului.

4. Cumpărătorul are dreptul să se retragă din contract:

  • în cazul în care bunurile prezintă un defect esențial,
  • dacă bunul nu poate fi utilizat în mod corespunzător din cauza apariției repetate a defectului sau a defectelor persistente după reparație,
  • în cazul existenței unui număr semnificativ de defecte ale bunurilor.

5. Vânzătorul este obligat să accepte reclamația în orice punct de lucru în care este posibilă primirea acesteia, precum și la sediul sau locul de desfășurare a activității. Vânzătorul este obligat furnizeze cumpărătorului o confirmare scrisă privind data la care acesta a exercitat dreptul său, conținutul reclamației și modalitatea de soluționare solicitată, precum și o confirmare privind data și modul de soluționare a reclamației, inclusiv confirmarea efectuării reparației și durata acesteia, sau, după caz, o justificare scrisă a respingerii reclamației.

6. Vânzătorul sau un angajat desemnat de acesta va decide asupra reclamației imediat, iar în cazuri complexe, în termen de trei zile lucrătoare. În acest termen nu se include perioada necesară, în funcție de tipul produsului sau serviciului, pentru evaluarea profesională a defectului.Reclamația, inclusiv remedierea defectului, trebuie soluționată fără întârziere, cel târziu în termen de 30 de zile de la data depunerii reclamației, cu excepția cazului în care vânzătorul și cumpărătorul convin asupra unui termen mai lung. Depășirea nejustificată a acestui termen este considerată o încălcare esențială a contractului, iar cumpărătorul are dreptul să se retragă din contractul de vânzare. Momentul depunerii reclamației este considerat momentul în care manifestarea de voință a cumpărătorului (exercitarea dreptului privind executarea neconformă) ajunge la vânzător.

7. Vânzătorul informează în scris cumpărătorul cu privire la rezultatul reclamației.

8. Cumpărătorul nu are dreptul de a invoca executarea neconformă dacă, înainte de preluarea bunului, știa despre existența defectului sau dacă el însuși a cauzat defectul.

9. În cazul unei reclamații justificate, cumpărătorul are dreptul la rambursarea cheltuielilor necesare efectuate în legătură cu exercitarea reclamației. Acest drept poate fi invocat la vânzător în termen de o lună de la expirarea perioadei de garanție.

10. Alegerea modului de soluționare a reclamației aparține cumpărătorului.

11. Drepturile și obligațiile părților contractante privind executarea neconformă se reglementează prin § 1914–§ 1925, § 2099–§ 2117 și § 2161–§ 2174 din Codul civil, precum și prin Legea nr. 634/1992 Sb., privind protecția consumatorului.

VIII. Comunicarea

1. Părțile contractante pot transmite reciproc toată corespondența scrisă prin poșta electronică.

2. Cumpărătorul transmite corespondența vânzătorului la adresa de e-mail menționată în acești termeni și condiții comerciale. Vânzătorul transmite corespondența cumpărătorului la adresa de e-mail indicată în contul său de client sau în comandă.

IX. Soluționarea extrajudiciară a litigiilor

1. Pentru soluționarea extrajudiciară a litigiilor de consum care decurg din contractul de vânzare, este competentă Inspecția Cehă pentru Comerț, cu sediul în Štěpánská 567/15, 120 00 Praga 2, CIF: 000 20 869, adresa de internet: https://adr.coi.cz/cs. Platforma pentru soluționarea online a litigiilor, disponibilă la adresa http://ec.europa.eu/consumers/odr, poate fi utilizată pentru soluționarea litigiilor dintre vânzător și cumpărător care decurg din contractul de vânzare.

2. Centrul European al Consumatorilor din Republica Cehă, cu sediul în Štěpánská 567/15, 120 00 Praga 2, adresa de internet: http://www.evropskyspotrebitel.cz, este punctul de contact conform Regulamentului (UE) nr. 524/2013 al Parlamentului European și al Consiliului din 21 mai 2013 privind soluționarea online a litigiilor în materie de consum și de modificare a Regulamentului (CE) nr. 2006/2004 și a Directivei 2009/22/CE (Regulamentul privind soluționarea online a litigiilor în materie de consum).

3. Vânzătorul este autorizat să comercializeze bunuri în baza unei licențe de activitate. Controlul activității comerciale este efectuat, în limitele competenței sale, de către oficiul competent pentru activități economice. Inspecția Cehă pentru Comerț exercită, în limitele stabilite, printre altele, supravegherea respectării Legii nr. 634/1992 Sb., privind protecția consumatorului.

X. Dispoziții finale

1. Toate acordurile dintre vânzător și cumpărător se supun legislației Republicii Cehe. În cazul în care relația stabilită prin contractul de vânzare conține un element internațional, părțile convin că această relație va fi reglementată de dreptul Republicii Cehe. Prin aceasta nu sunt afectate drepturile consumatorului care decurg din dispozițiile legale general obligatorii.

2. Vânzătorul nu este legat, în relația cu cumpărătorul, de niciun cod de conduită în sensul dispozițiilor § 1826 alin. 1 lit. e) din Codul civil.

3. Toate drepturile asupra site-ului web al vânzătorului, în special drepturile de autor asupra conținutului, inclusiv asupra structurii paginii, fotografiilor, filmelor, graficelor, mărcilor înregistrate, siglei și altor elemente și materiale, aparțin vânzătorului. Este interzisă copierea, modificarea sau orice altă utilizare a site-ului web sau a unei părți a acestuia fără consimțământul vânzătorului.

4. Vânzătorul nu este responsabil pentru erorile apărute ca urmare a intervențiilor unor terțe persoane în magazinul online sau ca urmare a utilizării acestuia în mod contrar destinației sale. Cumpărătorul nu are voie să utilizeze, în cadrul magazinului online, proceduri care ar putea afecta negativ funcționarea acestuia și nu poate desfășura nicio activitate care i-ar permite lui sau unor terțe persoane să intervină neautorizat sau să utilizeze neautorizat software-ul sau alte componente care alcătuiesc magazinul online, precum nici să utilizeze magazinul online sau părți ale acestuia ori echipamentele software într-un mod contrar destinației sau scopului lor.

5. Cumpărătorul își asumă prin prezenta riscul schimbării împrejurărilor în sensul § 1765 alin. 2 din Codul civil.

6. Contractul de vânzare, inclusiv termenii și condițiile comerciale, este arhivat de către vânzător în format electronic și nu este accesibil.

7. Vânzătorul poate modifica sau completa conținutul termenilor și condițiilor comerciale. Prin prezenta dispoziție nu sunt afectate drepturile și obligațiile apărute în perioada de valabilitate a versiunii anterioare a termenilor și condițiilor comerciale.

8. Anexa termenilor și condițiilor comerciale o constituie formularul tip pentru retragerea din contract.

 

Prezentii termeni și condiții comerciale intră în vigoare la data de 1.10.2025.